söndag 1 november 2009

Vad har hänt sen sist ?

Ja, det var ett tag sedan jag greppade tangentbordet vid hornen och ruskade runt lite bland ettorna och nollorna.
Nedanför detta inlägget finns några korta inlägg från sensommaren och höstens tävlingar som jag har knåpat ihop lite snabbt idag.
I Supermono cupen så kom jag på en 10:e plats totalt och det är jag riktigt nöjd med. Mycket rolig rejsing för lite pengar, väldigt trevliga och hjälpsamma människor kan jag sammanfatta säsongen med. Jag var rookie i våras men jag har växt otroligt mycket under säsongen.


På sistone har jag inte haft tid för annat än mitt lilla hus som jag håller på att renovera för fullt. Nu är dock etapp bjälklag/innertak avklarat och under vintern ska jag spackla måla och snickra lite inne i huset, bara skojigt jobb kvar :-) Bjälklaget var bland det jobbigaste och tråkigaste jag gjort, med all isolering och krypande på knä inne i trånga utrymmen....

För 2 veckor sedan fick jag frågan av Hojride erf teamet om jag ville gå med nästa säsong istället för Kenneth ville ta ett uppehåll med rejsandet. När dom dessutom var sugna på att byta upp sig till en 1000cc superbike så behövde jag inte mer övertalning. Så numera är jag 1/4 dels ägare av en Yamaha R1 av 2006 års modell. Vi kommer att blogga lite här: http://www.hojrideracing45.blogspot.com/

Jag hade ju tänkt fortsätta köra i Supermono cupen med Jodie nästa säsong också men nu får vi se hur det känns till våren. Blir nog lite mycket att köra 10 tävlingar med 2 så olika cyklar nästa år.... Time will tell...

Inga kommentarer: