söndag 10 februari 2008

För fin för rejsing ?

Efter den lyckade försäljningen av monstern så börjar tankarna krypa i huvudet..... Ska jag rejskitta 748:an fullt ut eller behålla den i gatlegalt skick ? Hur mycket grejer ska jag byta och hur mycket pengar och möda ska jag lägga på en banhoj ? Är det en bra banhoj ? Kommer jag tröttna på den och köpa en 848:a innan året är slut ? Ska jag hänga med på Ducceklubbens alpresa till sommaren på en såpass extrem maskin ?
Som vanligt så tänker jag för mycket till ingen nytta alls.... Kommer börja med att byta däck, serva och besiktiga den - för det måste jag ju göra i vilket fall. Licenskursen är ju bokad och prio1 är att vara med på alla bandagarna med ducceklubben.
Sådärja, det var ju inte så svårt ! Frågorna är besvarade och livet går vidare.

Inga kommentarer: