onsdag 21 januari 2009

Snart MC-mässa....

..i Stockholm.
Fredag morgon är det avfärd från casa-del Hauge med en 916 i skåpet till en förhoppningsvis mycket glad tös. Hauge har gjort det igen ! Alltså agerat hoj-hallick för stockholmskor :-)
Inköp + tvätt + frakt = all inclusive. Han är för snäll den pojken...
Åter till rubriken ! MC-mässan. Vad väntar jag mig av den ? Ducceklubbens monter och fest med tillhörande grappa och trevligt folk är ju såklart höjdpunkten, men när det gäller motorcyklar så är det några highlights som jag är nyfiken på...
Ducati Monster 1100s - Har dreglat lite på den hos Biscaya innan jag hastigt fick lämna lokalen, nu ska jag spana mer, men inte för mycket....
KTM 690 smc - Ingen nyhet men en potentiell racehoj i supermono-cup. Ska försöka klämma KTM-folket på om det kommer någon bra deal till våren....
Nya Yamaha R1 - Snygg på bild, men i verkligheten ??
Victory`s glidare - Snyggare än HD, måste inspekteras !
Stellan Egelands projekt - Han är galen, det gillar vi.
Inomhus Trial - Kan vara roligt att titta på ! Hoppas dom har byggt banor av något mer än SJ-pallar i år....

Ses på mässan !

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm nu inte att hälsa på Sara i Duells monter! :)