måndag 2 juni 2008

Knutstorp 30/5

Första bandagen för året med Ducceklubben och jag har längtat ett tag efter den här körningen och den blev riktigt bra.
Perfekt väder, trevligt folk och en massa underbara Duccar.
Tog inga bilder själv men har snott lite bilder från diverse sidor på olika saker som jag tycker är intressant (givetvis med mig själv in action också).
Carita hade fått nya T-shirt`s till sig och sina undersåtar.

Nummer 6 vägrade bära sin, helt förståeligt !


Depån är alltid vackrast när Ducceklubben är där !



Lite vackrare rövar.

Riktigt fräck "kafferäser".


Hyperporr !


En salig blandning !


Försnack i pitlane.


Rövflagg ?


Snygg hyper som dock körde om mig alldeles för fort ;-)


Depåsnack !


Hauges regnhoj Indra.
Riktigt fräck. Och dessutom med extra snabb lack !


Blandade bågar på rakan.


Pitlane.
Jag "ovanför den röda hjälmen på styret".


Nästan knäskrap.....


Jagar den blåa...


Knäskrap !


Ligger i mitten och jagar.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Röv 6 vägrade? Hmm... ;)
Fasen du har blitt lite porrig i bloggen må jag säga. Nästan samma nivå som i lunchrummet.