lördag 1 mars 2008

Racekaffe eller racebajs ?

Såhär före säsongen dragit igång så verkar jag koppla allt till racing, däck och Ducati. Vid kaffehyllan på Maxi så blev det räserkaffe, eller iaf något som får mig att tänka på racing, sydeuropa och tempramentsfyllda Italienskor....






Rördragningen under tvättstället i blivande badrummet blev så bra att jag funderar på att skicka ner röris till Ducati fabriken för att visa pojkarna hur det ska gå till.

Är förövrigt ganska stolt över tvättställshållaren som jag snidade till av en halv bänkskiva från Hornbach på en eftermiddag.





Och stompgripsen kanske man ska montera på toastolen istället, för dom där extra jobbiga tillfällena som kan uppstå efter för mycket grappa och parmesan... "För maximalt grepp och säkerhet när du vill leverera !"


1 kommentar:

Anonym sa...

Ser fram emot att få kolla in ditt badrum! Ser snyggt ut, av det lilla jag sett här. :)
Kram Kristina